معرفی کتاب در حوزه برند کارفرمایی
#برند_کارفرمایی، برداشتی از #تجربه_کاری در شرکت ماست. گاهی به اشتباه برند کارفرمایی صرفا در نشون دادن تصویری ایدهآل از شرکتمون به #کاندیداها در قالب ارائه محتوا در فضای مجازی یا شرکت در نمایشگاههای کار خلاصه میشه.
اما اولین گروه هدف برند کارفرمایی، خود #کارکنان فعلی سازمان هستن. مهمه که تجربه اونها از کار کردن تو شرکت ما، مطابق با وعدههایی باشه که به کاندیداهای بالقوه میدیم. بنابراین ابتدا باید روی شنیدن دغدغههای کارکنان و افزایش دلبستگیشون کار کنیم تا اونها تبدیل به #سفیران_برند ما بشن.
کتاب زیر راهنمایی برای ساختن چنین برند کارفرمایی اصیلی است.
پینوشت: طبق آمار کتاب، نهایتا 76% کاندیداها تصمیمشون برای ملحق شدن به سازمانی رو براساس فیدبکهایی که از کارکنان فعلی یا قدیمی اون سازمان دریافت میکنن خواهند گرفت.
لینک دانلود کتاب:
دانلود کتاب
حجم: 1.76 مگابایت
- ۰۱/۰۲/۱۶